DP4620P Szulec-Oszczeklin
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Realizacja w formule “Zaprojektuj i zbuduj”?
Realizujesz inwestycję w formule “Zaprojektuj i zbuduj” i właśnie analizujesz jakie masz możliwości w zakresie doboru konstrukcji nawierzchni
Realizacja w formule “Zbuduj”?
Realizujesz inwestycję w formule “Zbuduj” w oparciu o istniejącą dokumentację projektową i osiągnąłeś właśnie etap prac, w którym obawiasz się że przyjęte rozwiązanie wzmocnienia podłoża czy też dolnych warstw konstrukcyjnych może się nie sprawdzić
Wykonywanie wzmocnienia podłoża?
Realizujesz inwestycję i jesteś na etapie robót ziemnych oraz wzmacniania podłoże, a stosowane przez ciebie tradycyjne sposoby stabilizacji (cementem lub spoiwem drogowym) nie zdają egzaminu bo:
"Do wykonania warstwy podbudowy zasadniczej wykorzystana została stabilizacja dodatkami trwale ograniczającymi absorpcję kapilarną wody. W układzie konstrukcji nawierzchni warstwy z mieszanek mineralno-asfaltowych ułożone zostały bezpośrednio na wykonaną podbudowę, bez stosowania warstw rozprężających z kruszywa...Ze swoich obowiązków firma NASCON wywiązała się w sposób profesjonalny. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, co przedstawia ją jako rzetelnego dostawcę i…
"Często wykorzystujemy w swoich opracowaniach stabilizację dodatkami ograniczającymi absorpcję kapilarną wody wg aktualnej OST D-04.12.01. To dobre rozwiązanie dla trudnych warunków gruntowych, szczególnie w sytuacjach, gdy Zamawiającemu zależy na redukcji kosztów."
Wiemy jak dla Twojej konstrukcji nawierzchni wprowadzić oszczędność na poziomie do 40% nie obniżając trwałości oraz dwukrotnie skrócić proces i przestoje technologiczne
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
BANIMEX realizuje projekt przebudowy DK94 według dokumentacji opracowanej na zlecenie MIASTA SOSNOWICE przez firmę EGIS.
PBDIM Mińsk Mazowiecki korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas przebudowy DK66 dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
INTERCOR korzysta ze stabilizacji hydrofobowej na drogach asfaltowych w ramach inwestycji dla PKP PLK budowa linii E75
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w projekcie Rozbudowa DK66 - Przejście przez Suchowolce dla dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
CFE we współpracy z MS-BUD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej wykonując podbudowę bezpośrednio pod nawierzchnie z kostki.
LIMDROG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i zbuduj na zlecenie ZDW KRAKÓW
INVEST AG wykonuje stabilizację hydrofobową w ramach robudowy drogi wojewódzkiej wykonywanej dla MZDW WARSZAWA
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej i optymalizuje układ warstw konstrukcji w ramach inwestycji dla gminy Choroszcz
BUD-DRÓG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas projektowania i budowy drogi wojewódzkiej DW975 dla ZDW KRAKÓW.