DP4620P Szulec-Oszczeklin
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
PBD S.A. Kalisz realizuje projekt przebudowy drogi powiatowej 4620P na odcinku Szulec-Oszczeklin dla Starostwa Powiatowego w Kaliszu
BANIMEX realizuje projekt przebudowy DK94 według dokumentacji opracowanej na zlecenie MIASTA SOSNOWICE przez firmę EGIS.
PBDIM Mińsk Mazowiecki korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas przebudowy DK66 dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
INTERCOR korzysta ze stabilizacji hydrofobowej na drogach asfaltowych w ramach inwestycji dla PKP PLK budowa linii E75
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w projekcie Rozbudowa DK66 - Przejście przez Suchowolce dla dla GDDKiA O/BIAŁYSTOK
CFE we współpracy z MS-BUD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej wykonując podbudowę bezpośrednio pod nawierzchnie z kostki.
LIMDROG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i zbuduj na zlecenie ZDW KRAKÓW
INVEST AG wykonuje stabilizację hydrofobową w ramach robudowy drogi wojewódzkiej wykonywanej dla MZDW WARSZAWA
UNIBEP korzysta ze stabilizacji hydrofobowej i optymalizuje układ warstw konstrukcji w ramach inwestycji dla gminy Choroszcz
BUD-DRÓG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas projektowania i budowy drogi wojewódzkiej DW975 dla ZDW KRAKÓW.
PBD-M DROG-BUD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas rozbudowy drogi powiatowej 2011K realizowanej dla ZDP WIELICZKA
TRAKCJA PRKiI S.A.korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas rozbudowy DW957 Krowiarki - Nowy Targ wykonywanej dla ZDW KRAKÓW
TRAKCJA PRKiI S.A. korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w trakcie budowy parkingu PARK&RIDE przy dworcu PKP w Nakle
PODHALAŃSKIE PDM S.A. korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas modernizacji odcinków wykonywanej dla ZDW KRAKÓW
SUDECKIE PRD korzysta ze stabilizacji hydrofobowej optymalizując konstrukcję drogi podczas przebudowy ulicy XXX-lecia PRL w Czarnym Borze
M-SILNICE korzysta ze stabilizacji hydrofobowej podczas budowy Trasy Sudeckiej w ciągu DW382 realizowanej dla DSDiK WROCŁAW
STRABAG korzysta ze stabilizacji hydrofobowej dla MZD w Bielsku-Białej stosując ją w jezdni oraz ciągu pieszo-rowerowym
RBDiM KROSNO korzysta ze stabilizacji hydrofobowej w celu optymalizacji konstrukcji podczas rozbudowy DW878 dla ZDW RZESZÓW
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 5 rok. Jesteśmy zadowoleni z podjętej decyzji. Wykorzystując materiał znajdujący się w miejscu inwestycji zredukowaliśmy ciężki transport konieczny do zastosowania w przypadku nawierzchni z kruszywem. Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii rozwiązanie w naszej opinii sprawdza się w naszych…
Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii przyjęte rozwiązanie sprawdza się. Nie odnotowano jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o przesztywnieniu lub niedostatecznej wytrzymałości podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której układane były warstwy asfaltowe. Zauważamy wymierne korzyści z zastosowanej technologii. Wykorzystanie materiału znajdującego się na miejscu inwestycji zredukowało udział transportu ciężkiego, który byłby konieczny…
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 2 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z…
"Miejski Zarząd Dróg w Bielsku — Białej potwierdza że na zadaniu „Rozbudowa ulicy Żywieckiej Etap III odcinek od ulicy Prostej do ulicy Hebanowej " wykonano podbudowę z zastosowaniem dodatków trwale zwiększających odporność gruntu na absorbcje kapilarną wody bezpośrednio pod warstwy z betonu asfaltowego. Przedmiotowy odcinek ulicy Żywieckiej eksploatowana jest już 4 lata i do chwili…
"Aktualnie jesteśmy zadowoleni z podjętej decyzji. Wykorzystując materiał znajdujący się w miejscu inwestycji zredukowaliśmy ciężki transport konieczny do zastosowania w przypadku nawierzchni z kruszywem. Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii rozwiązanie w naszej opinii sprawdza się w naszych warunkach gruntowych, wodnych (droga posiada odwodnienie rowami otwartymi umocnionymi korytkami betonowymi) i…
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 3 rok. Jako właściciel i jedyny użytkownik nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe." Kęty, sierpień…
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 3 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z…
"Przebudowany w ramach ww. inwestycji odcinek drogi powiatowej 2636 S – ul. Długiej w Zabłociu jest eksploatowany 3 rok. PZDP w Cieszynie jako zarządca przedmiotowej drogi nie wnosi uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych i podłużnych ani występujących spękań". Cieszyn, wrzesień 2016r.
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 4 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z…
"Drogi wykonane w ramach ww. inwestycji są przez nas obecnie eksploatowane 3 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do ich aktualnego stanu. Drogi nie posiadają nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z…
"Zaświadcza się, iż w realizowanym na zlecenie Gminy Sosnowiec w roku 2013 zadaniu pn. „Remont nawierzchni jezdni ul. Krakowskiej w Sosnowcu fragment od ul. Skwerowej do granicy miasta" zastosowano podbudowę stabilizowaną dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntów na absorpcje kapilarną wody — gr. 40 cm. W okresie 3-letniej eksploatacji, droga nie wykazuje nierówności ani spękań." Sosnowiec,…
"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 4 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z…
"Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie potwierdza, że w 2012r. w ramach remontu drogi powiatowej 2638S na odc. ok. 0,7 km, na odcinku ok. 100mb wykonana została stabilizacja katalityczna z zastosowaniem spoiwa chemicznego dostarczanego przez firmę NASCON. Od czasu wykonania remontu (po 4 latach) jako zarządca przedmiotowej drogi nie wnosi uwag do jej aktualnego stanu.…