"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 5 rok. Jesteśmy zadowoleni z podjętej decyzji. Wykorzystując materiał znajdujący się w miejscu inwestycji zredukowaliśmy ciężki transport konieczny do zastosowania w przypadku nawierzchni z kruszywem. Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii rozwiązanie w naszej opinii sprawdza się w naszych warunkach gruntowych i klimatycznych." Czechowice-Dziedzice, sierpień 2016r.

Czesław Szczęsny<br>Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zarządu Drogami<br>Urząd Miejski w Czechowicach-DziedzicachKategoria kruchu: KR3. Układ warstw: AC 5+6+7 cm, stabilizacja hydrofobowa 40 cm, podłoże gruntowe
Przebudowa ul. Wierzbowej w Czechowicach-Dziedzicach

Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii przyjęte rozwiązanie sprawdza się. Nie odnotowano jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o przesztywnieniu lub niedostatecznej wytrzymałości podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której układane były warstwy asfaltowe. Zauważamy wymierne korzyści z zastosowanej technologii. Wykorzystanie materiału znajdującego się na miejscu inwestycji zredukowało udział transportu ciężkiego, który byłby konieczny do zastosowania w przypadku nawierzchni z kruszywem." Oświęcim, sierpień 2016r.

mgr inż. Andrzej Bojarski<br>Urząd Miasta Oświęcim<br>Zastępca Prezydenta MiastaKategoria ruchu: KR3. Układ warstw: AC 4 cm, AC 6 cm, AC 7 cm, stabilizacj ahydrofobowa 45 cm, podłoże gruntowe

Budowa infrastruktury dla rozbudowy Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczą "Nowe Dwory" w Oświęcimiu

"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 2 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z przyjętą kategorią. Andrychów," sierpień 2016r.

Szymon Wnęczak<br>Inspektor Urzędu Miejskiego w AndrychowieKategoria: KR2. Układ warstw: Wykonana podbudowa w konstrukcji nawierzchni bezpośrednio pod warstwą podbudowy z betonu asfaltowego AC O/20 gr. 9 cm i warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 0/12,8 gr. 5 cm
Przebudowa ul. Korcza w Inwałdzie

"Miejski Zarząd Dróg w Bielsku — Białej potwierdza że na zadaniu „Rozbudowa ulicy Żywieckiej Etap III odcinek od ulicy Prostej do ulicy Hebanowej " wykonano podbudowę z zastosowaniem dodatków trwale zwiększających odporność gruntu na absorbcje kapilarną wody bezpośrednio pod warstwy z betonu asfaltowego.

Przedmiotowy odcinek ulicy Żywieckiej eksploatowana jest już 4 lata i do chwili obecnej nie zaobserwowano uszkodzeń w nawierzchni." Bielsko-Biała, sierpień 2016r.

mgr inż. Andrzej Kostyński<br>Z-ca Dyrektora 
d/s Technicznych<br>Miejski Zarząd Dróg w Bielsku BiałejKategoria ruchu: KR5. Układ warstw: stabilizacja hydrofobowa bezpośrednio pod warstwy z betonu asfaltowego
Rozbudowa drogi krajowej, ulicy Żywieckiej Etap III odcinek od ulicy Prostej do ulicy Hebanowej

"Aktualnie jesteśmy zadowoleni z podjętej decyzji. Wykorzystując materiał znajdujący się w miejscu inwestycji zredukowaliśmy ciężki transport konieczny do zastosowania w przypadku nawierzchni z kruszywem. Pomimo początkowych obaw typowych dla sytuacji wykorzystywania nowych materiałów lub technologii rozwiązanie w naszej opinii sprawdza się w naszych warunkach gruntowych, wodnych (droga posiada odwodnienie rowami otwartymi umocnionymi korytkami betonowymi) i klimatycznych." Andrychów, sierpień 2016r.

Szymon Wnęczak<br>Inspektor<br>Inspektor<br> Urząd Miejski w AndrychowieKategoria: KR1. Wykonana podbudowa w konstrukcji nawierzchni bezpośrednio pod warstwami z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 7 cm, wyrównanymi 2 cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/1.6
Przebudowa ul. Spacerowej w Inwałdzie

"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 3 rok. Jako właściciel i jedyny użytkownik nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe." Kęty, sierpień 2016r.

mgr inż. Sławomir Drewniany<br>Prezes Zarządu<br>Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w KętachKategoria ruchu KR1. Układ warstw: warstwa ścieralna z AC — 4 cm, podbudowa stabilizowana dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntu na absorpcję kapilarną wody 35 cm, podłoże gruntowe G4
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenach miejscowości Bielany i Łęki oraz budowa oczyszczalni ścieków w Łękach

"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 3 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z przyjętą kategorią.Bielsko-Biała," wrzesień 2016r.

Inż. Wiesław Kubiś<br>Dyrektor<br>Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-BiałejKategoria ruchu: KR4. Układ warstw: SMA 3 cm, AC 5 cm, AC 8 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa 7 cm, podbudowa stabilizowana dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntu na absorpcję kapilarną wody 30 cm, podłoże gruntowe G3
Przebudowa ciągu dróg powiatowych ul. Krzywolaków i ul. Czechowickiej w miejscowości Kaniów

"Przebudowany w ramach ww. inwestycji odcinek drogi powiatowej 2636 S – ul. Długiej w Zabłociu jest eksploatowany 3 rok. PZDP w Cieszynie jako zarządca przedmiotowej drogi nie wnosi uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych i podłużnych ani występujących spękań". Cieszyn, wrzesień 2016r.

Magdalena Suchanek-Kowalska<br>Dyrektor<br> Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w CieszynieKategoria ruchu KR3. Układ warstw: SMA 5 cm, AC 8 cm, AC 10 cm, podbudowa stabilizowana dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntu na absorpcję kapilarną wody 45 cm, podłoże gruntowe G4
Przebudowa drogi powiatowej 2636 S w Zabłociu (ul. Długa)

"Droga wykonana w ramach ww. inwestycji jest przez nas obecnie eksploatowana 4 rok. Jako zarządca nie mamy uwag do jej aktualnego stanu. Droga nie posiada nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z przyjętą kategorią." Czechowice-Dziedzice, sierpień 2016r.

Czesław Szczęsny<br>Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zarządu Drogami<br>UM Czechowice-DziedziceKategoria KR3. Układ warstw: MMA 5 cm+6 cm+7 cm, stabilizacja hydrofobowa 40 cm, podłoże gruntowe
Przebudowa ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach

"Drogi wykonane w ramach ww. inwestycji są przez nas obecnie eksploatowane 3 rok.

Jako zarządca nie mamy uwag do ich aktualnego stanu. Drogi nie posiadają nierówności poprzecznych ani podłużnych, nie odnotowaliśmy także jakichkolwiek spękań poprzecznych mogących świadczyć o ewentualnym przesztywnieniu podbudowy stabilizowanej dodatkami, na której bezpośrednio układane były warstwy asfaltowe. Obserwowany ruch zgodny jest z przyjętą kategorią". Chybie, sierpień 2016r.

Ewelina Dobrowolska-Radomińska<br>Zastępca Wójta Urząd Gminy w ChybiuDrogi: Akacjowa, Asnyka, Bieniowiecka, Dworcowa, Fredry, Jagodowa, Kolonia, Kościuszki, Lipowa, Objazdowa, Okrężna, Targowa, Teligi.